Saturday, December 25, 2010

Persoalan di benak. Aku biarkan diri tertanya2.

Sepertiga malam yang lepas gua secara tidak langsung berada dalam keadaan 
separa2 mamai.
bukan kerana pengaruh atau hasutan alcohol,bukan  juga kerana roti canai pg semlm atau 
kuah dal masamnya.
tpi dlm mamai2 separa itu.
gua tetap bersemangat dan bernafsu manusia untuk stalk blogwalking 
maka dengan penuh teliti  berkeyakinan gua membuka lipatan laptop
yang berhabuk kemas setelah ditinggalkan hanya beberapa minit
maka dengan laju dan  berdaya saingnya gua melari2kn jari2 gua yg 
gemuk di atas papan kekunci dan....

sila tekan gambar untuk tatapan yg lebih jelas.

siap ader jam Dooms Day

Tadaa..! secara tidak langsung nya hati gua bebicara 
'' Watta Fish..! siapakah gerangan nya pulak yang bernafsu meng hack blog buruk gua ini dan 
mengubahnya menjadi page BIBLE khapiak.? ''
'' biar betul eiyh ..mampus gua kena rebus dengan tabloid Malaysia jakgi ''
 gua check punyer check
owh. gua salah masuk rumah org upernyer.
dalam mamai2 semut rupa2 nya gua telah menaip

madahpaklong.blogpsot.com

instead of 

madahpaklong.blogspot.com 

xsangka gua , ketegelinciran dua huruf mampu menukar blog gua jadik BIBLE.bahaya2

tp,,  
yg buat'kn aku compius nya



biler aku tukar perkataan depan ( i mean madahpaklong)  
n gantikan dengan perkataan lain ( like arnab , cicak , pig , atau apa saja pekataan yg xder kaitan )
cth macam ini  >

 tapirwangi.blogpsot.com

maka akan keluar lah jugak page tadi itu

ini pun gua SP kn.

 
cuber korunk lak try kt address korunk
ape jadik cam aku gak k?
hi dunia2...


Ceramah semut : apa signifikan nya perkataan blogpsot ue. Esok2 lak aku kaji menda ue. Baik2 semut2 islam
                          gua tak mahu korunk termakn dakyah2 khapiak eiyh. Gua syg y'all..!

6 comments:

  1. psot tu yg x blh blah. haha.

    aku mls nk try, apa kata kau tlg try pastu buat entry baru utk aku plak? haha

    ReplyDelete
  2. ha2..address lu lar yg gua test mengeluarkn result yg serupa.tpi x cukup berkuasa lak wa nk memproducekn entri bru..hehe..

    ReplyDelete
  3. wah..siyesly baru taw..
    i guess sbb blog'psot' tu mmg dah redirecting ke link camtu..

    ReplyDelete

blub2

Powered by Blogger.