Thursday, February 19, 2009

[blogging and me..]

Why am I blogging..?ha3..

Actually I never dreamt that one day I’ll have a blog of my own..ha3 so I felt very funny lookin at my blog..u know larh,,a new blogger,so his blog..well confirm lar not as beautiful as those other blogs..ha3..x kesa on,,dats not my intention to have such a beautiful blog,,.

I think the main reason why I’m blogging is dat..hurmm..u might not know,but I’m a bit weird..asal haa..xder la plek sgt..totally I’m not making this blog as my diary..coz I very hate writing about what I’ve done daily.,inikan pulak nk org lyen taw,,ha3,,no way beb..Cuma besa lark an jiwa muda,.org kate darah mendidih2..tapi xder la plak aku rse darah aku nieyh mendidih2,,cool erh,,hahaha,,sebanarnyew lar lately nieyh aku agak bengang ngan article2 paper2 skang nieyh,.bnyk tol isu yg bwat aku rase x paws aty,,isu politik lar.,itu lar ini lar,,baru2 nieyh kluar brita pasay pembunuhan kejam kt ampang.,sungguh lar x bertamadun manusia skang..kang kalo aku tules surat kt paper kang,,bukan btol on,,takot la gak di edit2nyew lastly ape pon x dpt… itu pasat la bile gua nmpk isi blog org lyen gua pon terfikir..wah..!what a good medium this would be to me..bley lar ANA utarakn pndgn2 ANA yg baru setahun limau nieyh..tpi walau mcmaner pon satu satu kali pon gua x’kn jadikan blog ini sbg tempat mempropagandakan satu2 isu.apalagi nk bg dua pihak ataw lebiyh bertelagah..ape yg wa tules lebey kpd pndgn ot strory or whatever lar yg wa terasa nk kongsi..ha3..itu janji gua beb..so jgn lar menaruh harapan yg tggi untuk dgr drpd wa pukul bape wa tido,pukul bape wa gosok giGi,or bape psng kasut wa pkai sehari..ker aper warna selipar jepon wa aryniey..coz itu summer wa letak kan bwah satu category..category aper..?lu mau taw..ini dier wa bg taw..category ikut suker kucing wa pnye cucu cicit pnyew kawan pnyew sepupu belah ibu mau bwt apa..ha3..so kalo korg ader pndgn ataw kritikan about what I’ve written u all summer x yah segan, x yah silu, x yah malu ,utk tgglkn komen krg kt lam kotak comen yg wa sediakan..x kesah komen baek ker komen buruk erh,,wa open, talak hal punyer ooO..tpi sebaeknyer tegor la ANA ngan seikhlas aty..olait..ASSALAMUALAIKUM..!!

No comments:

Post a Comment

blub2

Powered by Blogger.